Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zaterdag 9 december 2017

25 dagen Kerst Dag 20

Daar ben ik weer! Dit keer met kerstkaart 20 van de 25.
Deze keer redelijk last minute. Ik typ dit bericht pas 20 minuutjes van tevoren...Ben zo lekker bezig met de laatste voorbereidingen van mijn kerstworkshop morgen, dat ik ietsjes achterloop.

Oeps!

Vandaag in de hoofdrol een golden oldie: Lovely as a tree


De basis van deze kaart is een staande kaart van cherry cobbler cardstock. De (kerst)boom stempel en het mintakje komen uit de hoofdrol set. De tekst merry&bright is uit een andere set, want de bomenset komt volledig zonder teksten.

De layout is voor mijn doen heel clean.

Heb je zin om deze thuis na te maken? Je kunt de materialen bij mij bestellen, mijn laatste bestelmoment om het nog voor kerst binnen te krijgen is: 13 december. Heb je zin om bij mij thuis kerstkaarten of cadeautjes te komen maken? Mail me dan even voor het maken van een afspraak, gezellig!

Heb je zin om ze thuis na te maken? Je kunt de materialen bij mij bestellen, mijn laatste bestelmoment om het nog voor kerst binnen te krijgen is: 13 december. Heb je zin om bij mij thuis kerstkaarten of cadeautjes te komen maken? Mail me dan even voor het maken van een afspraak, gezellig!
 

 




1 opmerking:

  1. Deze set blijft toch wel heel erg mooi, ik vind je kaart weer prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen