Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


vrijdag 8 december 2017

25 dagen Kerst Dag 19

Welkom terug bij wat kerstinspiratie bij Leoni!
Vandaag is dag 19 van 25 dagen kerstkaarten. Soms heb je een net iets luxer model kaartje nodig. Bijvoorbeeld 1 waar je een cadeaukaartje in kan stoppen als kerstgeschenk.

Ik ga vanaf vandaag nog 6 dagen lang een kerstkaart posten.  Heb je zin om ze thuis na te maken? Je kunt de materialen bij mij bestellen, mijn laatste bestelmoment om het nog voor kerst binnen te krijgen is: 13 december. Heb je zin om bij mij thuis kerstkaarten of cadeautjes te komen maken? Mail me dan even voor het maken van een afspraak, gezellig!
Vandaag in de hoofdrol: De Mini Treat Bag thinlits dies




Als je het kaartje uit het zakje trekt, zie je het geheel:


Je kunt er een geldbedrag bijstoppen voor een jarige in de kerstperiode, of een cadeaupasje van een winkel. Altijd leuk als extraatje.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten