Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


woensdag 6 december 2017

25 dagen Kerst Dag 17

Welkom op dag 17 van 25 kerstkaarten.
Ondertussen is Sinterklaas al weer op weg naar Spanje. Het is nu echt tijd geworden voor toeleven naar Kerstmis.
Ik ga vanaf vandaag nog 8 dagen lang een kerstkaart posten. Gewoon omdat het kan!
Omdat ik het leuk vind om anderen te inspireren. Ik zal overal de gebruikte materialen onder mijn posts noemen, zodat je ze desgewenst kunt namaken. Heb je zin om ze thuis na te maken? Je kunt de materialen bij mij bestellen. Heb je zin om bij mij thuis kerstkaarten te komen maken? Mail me dan even voor het maken van een afspraak, gezellig!

Vandaag in de hoofdrol: Seasonal chums en een mooie embossingfolder.

Het is erg lastig om deze kaart goed op de foto te krijgen. In het echt is hij eigenlijk veel mooier...
De basis is een volledig witte basis. De eerste mat daarbovenop is echt mooi glitterpapier. De laatste mat is weer gewoon wit, maar voordat je hem op de kaart plakt, zet je er eerst een mooie embossing afdruk in.

Een mooi lintje en een tekst maken de kaart helemaal af.

Voor de kaart gebruikte ik:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten