Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zondag 3 december 2017

25 dagen Kerst Dag 14

Welkom op dag 14 van 25 kerstkaarten.  Ik ga vanaf vandaag nog 11 dagen lang een kerstkaart posten. Ben nu zo lekker in een flow, het zal nog lastig worden om te stoppen!
 Gewoon omdat ik het leuk vind om anderen te inspireren. Ik zal overal de gebruikte materialen onder mijn posts noemen, zodat je ze desgewenst kunt namaken. Heb je zin om ze thuis na te maken? Je kunt de materialen bij mij bestellen. Heb je zin om bij mij thuis kerstkaarten te komen maken? Mail me dan even voor het maken van een afspraak, gezellig!

Vandaag in de hoofdrol: Seasonal chums stampset.


Ik ben echt verliefd op deze stempelset. Ik vind het hertje superleuk en deze sneeuwpop staat ook hartstikke leuk op een kerstkaartje (of een layout...)
Het sneeuwpapier op de achtergrond komt uit de Naturally Eclectic papierlijn. Zou je niet zeggen!
De sneeuwpop heb ik ingekleurd met de markers: real red, garden green, smokey slate, basic gray, crumbcake en pumpkin pie.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten