Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zaterdag 2 december 2017

25 dagen Kerst Dag 13

Welkom op dag 13 van 25 kerstkaarten. Officieel over de helft! Ik ga vanaf vandaag nog 12 dagen lang een kerstkaart posten. Gewoon omdat het kan!
Omdat ik het leuk vind om anderen te inspireren. Ik zal overal de gebruikte materialen onder mijn posts noemen, zodat je ze desgewenst kunt namaken. Heb je zin om ze thuis na te maken? Je kunt de materialen bij mij bestellen. Heb je zin om bij mij thuis kerstkaarten te komen maken? Mail me dan even voor het maken van een afspraak, gezellig!

Vandaag in de hoofdrol: de Be merry suite uit de jaarcatalogus




Deze kaart is voor mijn doen redelijk simpel. Vind hem toch leuk gelukt.
Puur inkt, papier en een klein stukje lint.

Deze kaart kun je namaken met:
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten