Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


vrijdag 1 december 2017

25 dagen Kerst Dag 12

Welkom op dag 12 van de 25. Ik ga vanaf vandaag nog 13 dagen lang een kerstkaart posten. Gewoon omdat het kan!
Omdat ik het leuk vind om anderen te inspireren. Ik zal zoveel mogelijk de gebruikte materialen onder mijn posts noemen, zodat je ze desgewenst kunt namaken. Heb je zin om ze thuis na te maken? Je kunt de materialen bij mij bestellen. Heb je zin om bij mij thuis kerstkaarten te komen maken? Mail me dan even voor het maken van een afspraak, gezellig!

De kerstkaart van vandaag: Foxy friends in de hoofdrol!


Voor deze kerstkaart gebruikte ik de koffie papierlijn. Voor degene die mij al langer kennen: ik ben fan van groen, dit is zo'n leuk papier! Vond het heel leuk om voor deze kaart eens niet geijkt kerstpapier te gebruiken, maar juist de koffielijn.

Met de Foxy friends stempelset kun je heel veel verschillende dieren maken. Je stempelt hoofden, lijfjes, staarten of geweien en maakt je eigen dieren. Een set die je voor diverse doeleinden kunt inzetten. Dus ook voor kerst.
Bij deze set zitten alleen geen teksten. Je kiest uit een andere set de tekst om hem geschikt te maken voor jouw doeleinde.

 

Kom je morgen weer kijken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten