Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zondag 12 november 2017

The day after "On Stage Utrecht"

Wat was het gisteren een bomvolle creatieve dag. Ik heb er weer echt van genoten.
Het voorbereiden op zo'n hele dag begint eigenlijk al eerder. Als je het leuk vindt om ook je creaties aan anderen te laten zien, en ideeën terug te krijgen, dan maak je swaps.
Dat begint met een idee, materiaal en dan wat tijd ; )

 
Als je dan even bezig bent en je zet lekker door, da krijg je vanzelf stapels van jouw idee. En dan is het de vraag: Hoeveel maken we er deze keer?
 


Aangezien ik eigenlijk geen swaps ging maken en drie dagen van te voren bedacht dat het toch wel leuk zou zijn, heb ik er dit keer niet zo heel veel gemaakt...
En zo gaat het eigenlijk wel vaker. Ik ben een impulsieve beslisser zeg maar.
De avond voordat ik vertrok maakte ik deze foto. Hierop zie je mijn swaps, mijn teamkadoosjes en een apart bedankje voor onze lieve chauffeur die ons al voor zeven uur in de ochtend!! naar de trein heeft gebracht en ook 's avonds weer heeft opgehaald.



Op deze foto sta ik met mijn twee eerstelijns teamgenootjes Monique en Berdien. Wij vormen samen met Veronique mijn team: de Pink papergirls! Ken je hen en hun werk nog niet, neem dan eens een kijkje op hun blog door op hun naam te klikken.

Ik ben op dit moment verlanglijstjes aan het maken. Bij deze leuke dag hoort namelijk ook een nieuwe catalogus! En die is heel leuk, kan ik jou verklappen.

Houd mijn blog in de gaten voor meer. Dinsdag post ik foto's van mijn swaps die ik terug heb gekregen. Ook ben ik dit jaar van plan om een kerstkaartenchallenge aan te gaan. In de periode van 20 november t/m 14 december zal ik elke dag een kerstkaart posten en daarbij de materialen vermelden die ik heb gebruikt.

Gebruikte materialen:

  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten