Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zondag 26 november 2017

Scrap sunday Oh so eclectic

Dag allemaal,

Vandaag een bijzonder grote scrapsunday.
Ik heb voor jullie een mini-album en kaartjes met het oh so eclectic papier. Met dit project ben ik de afgelopen weken bezig geweest. Ik kon het nog niet eerder laten zien, want gisteren gaven Caro, Monique en ik een workshop met deze lijn (of een kerstlijn naar keuze).
We wilden niet te vroeg onze projecten verklappen.


Dit album bestaat uit een omklapbare kaft, die blijft zitten met magneetjes met 8 beplakbare pagina's aan de binnenzijde. We hebben deze ingebonden met een Zutter inbindmachine.
Op de voorkant maakte ik een rozet door een strookje van 4 cm breed en 30 cm lang als een trappetje om en om te vouwen en de binnenzijde aan elkaar te plakken.


Zo leuk om een heel album te maken!
In ons workshoppakket zat genoeg materiaal om ook een layout en een making memories en more hoes te vullen. Je kon het afmaken met een setje notecards en envelopes.



 


Denk je nou, dat wil ik ook wel eens mee maken?
Je kunt je vandaag nog opgeven voor onze kerstworkshop! De kosten zijn €25. Je krijgt een groot materialenpakket en we maken 4 voorbeeldprojecten. Lees hier meer.


De volgende demonstratrices doen ook regelmatig mee met Scrap Sunday. Ook al doen ze misschien deze week niet mee, op hun blog staan hele mooie dingen!
 
Danielle Bennenk – www.mrsbrightside.nl
Do Bergen - www.dospiration.nl
Sandra Korten - www.sandrakorten.com
Leoni Geertsema (Je bent er al)
 Nina Janssen - www.destempelolifant.nl
Monique De Kok – De Brabander - bloem-monique.blogspot.nl
Diana Besemer – Van Der Vlies - dianabesemer.blogspot.nl
Ine Van Den Eijnden - Madebyinepie.wordpress.com
Daniƫlle Bras creatievedoos.blogspot.nl
Veronique Muller - www.makedowithveer.com 
Caroline van der Straaten carooskaartjes.blogspot.nl

1 opmerking:

  1. Leik, vandaag laten we samen heel veel voorbeelden zien van de gezellige workshop.

    BeantwoordenVerwijderen