Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zaterdag 18 november 2017

Extravaganza Uitverkoop bij Stampin'Up!


Er komt een hele fijne feestweek aan bij Stampin'Up! Vanaf 20 november is het een week lang sale! Wie wil dat nou niet?

Op maandag 20 november zijn de volgende items 24 uur lang in de aanbieding (OP=OP!)
 

De prijzen kun je vinden in deze tabel:


Maar daarmee houd het nog niet op! Vanaf 20 tot en met 26 november zijn ook de volgende producten met korting beschikbaar, let op! Zolang de voorraad  strekt!

 
 
De prijzen daarvan vind je in deze tabel:


En daarmee hou het nog steeds niet op!!!!
Het moet toch niet veel gekker worden?

 


De prijzen van deze artikelen vind je hier:

Zit er iets voor je bij?
Dat moet toch haast wel?
En wil je zeker weten dat je de grootste kans maakt, voordat het op is, mail dan uiterlijk zondagavond 19 november jouw verlanglijst aan mij door.
Zodra ik maandag de bestelling heb ingevoerd, kan ik gelijk zien wat er nog op voorraad is.
Ik geef dan het totaalbedrag aan je door.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten