Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zaterdag 25 november 2017

25 dagen kerst Dag 6

Welkom bij dag 6 van mijn kerstkaartenchallenge. Wat leuk dat je (weer) komt kijken!
Ik ga vanaf vandaag nog 19 dagen lang een kerstkaart posten. Gewoon omdat het kan!
Omdat ik het leuk vind om anderen te inspireren. Ik zal zoveel mogelijk de gebruikte materialen onder mijn posts noemen, zodat je ze desgewenst kunt namaken. Heb je zin om ze thuis na te maken? Je kunt de materialen bij mij bestellen. Heb je zin om bij mij thuis kerstkaarten te komen maken? Mail me dan even voor het maken van een afspraak, gezellig!

De kerstkaart van vandaag is met een PANDA!

Ik geef toe, deze kaart is best een beetje bewerkelijk. Ik vind hem alleen zo leuk!! De kerstboom is opgebouwd uit allemaal los uitgestanste takjes in emerald envy. De kerstballen zijn lekker met rood glimmer paper uitgestanst.

De panda heeft in de originele stempel eigenlijk een envelopje in haar hand. Die heb ik ertussenuit geknipt. In de plaats daarvan gaf ik een cadeau in de handen. Past natuurlijk veel beter bij kerst!
Nu hoor ik je denken: die pandastempel wil ik ook!! Dat kun je gratis verdienen vanaf januari t/m maart 2018 bij een bestelling van 60 euro. Deze stempelset is een GRATIS sale a bration artikel.

De tekst is gestempeld met versamark en met wit embossingpoeder en de heatttool bewerkt. Ik voegde 3 kersttakjes toe en van het sequinlint maakte ik een strikje.

Krijg jij nou helemaal zin om ook aan de slag te gaan met kerst?
Vandaag is de LAATSTE dag dat je je kunt opgeven voor onze kerstworkshop. We maken 4 projecten op 10 december. De kosten zijn 25 euro, Lees er hier meer over!


  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten