Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


vrijdag 15 september 2017

Trick or treat?

Dag allemaal,

Het is tijd voor een challenge! Ik doe graag mee aan de challenge van GDP104: Case the designer.
Visitors from abroad? Please use google translate button =>>

http://www.global-design-project.com/2017/09/global-design-project-104-case-designer.html

Vandaag alvast een Halloween kaartje.
Ik gebruikte de stempelset Spooky cats.
Deze kun je uiteraard heel mooi gebruiken in oranje/zwart tinten. Helemaal als je ze combineert met het nieuwe Halloween papier.
Maar vandaag ben ik lekker eigenwijs en combineerde het met hele andere tinten: Bermuda Bay en Lemon Lime twist! Ik hou ervan!


spooky cat leonibg.blogspot.nl
Spooky cat bundle
 

Het leukste aan deze stempelset is het twee-stappen stempelen. In dit geval de inhoud van de flesjes, die je alle gewenste kleuren kunt geven.
Wat voor creatiefs ga jij doen dit weekend?


Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten