Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zondag 18 juni 2017

Scrap sunday een wereld vol wonderen

Welkom bij mijn Scrap Sunday!
Vandaag heb ik een layout gemaakt met resten designpapier. Dit vrolijke papier is niet langer verkrijgbaar. Zelfs niet bij mij! Met deze layout maakte ik het helemaal op.


In deze layout werkte ik met lekker veel laagjes. Elke foto is gemat op cardstock met eronder nog een blok. Deze blokken bestaan steeds uit designpapier met een cardstock mat eronder.
Om er toch een geheel van te maken heb ik alle blokken samen op een rechthoek geplakt.

Ik vind het leuk dat op elke layout ook mijn eigen handschrift terugkomt. Soms is het moeilijk om grote stukken journaling te verwerken op een layout en zijn kleine stukjes fijner. Daarvoor gebruikte ik in dit geval de word bubble framelits.


Ik hou ook wel van het betere knip en plakwerk! De rij gitaartjes en sombrero's zijn uit een vel designpapier geknipt met mijn paper snips en om de foto geplakt. Zo wordt onze selfie nog vrolijker.


Om de word bubble framelits beter te laten passen bij mijn layout gebruikte ik de stampin' write markers om ze een randje te geven.

Gaan jullie ook lekker creatief aan de slag deze week?  Ik vind het leuk als je een berichtje voor mij achterlaat.

De volgende demonstratrices doen ook regelmatig mee met Scrap Sunday. Ook al doen ze misschien deze week niet mee, op hun blog staan hele mooie dingen!
 
Danielle Bennenk – www.mrsbrightside.nl
Do Bergen - www.dospiration.nl
Sandra Korten - www.sandrakorten.com
Leoni Geertsema (Je bent er al)
 Nina Janssen - www.destempelolifant.nl
Monique De Kok – De Brabander - bloem-monique.blogspot.nl
Ilse Van Vliet - ilsevvliet.blogspot.nl
Diana Besemer – Van Der Vlies - dianabesemer.blogspot.nl
Ine Van Den Eijnden - Madebyinepie.wordpress.com
Daniƫlle Bras creatievedoos.blogspot.nl
Veronique Muller - www.makedowithveer.com 
Caroline van der Straaten carooskaartjes.blogspot.nl


Product List
Festive Birthday Designer Series Paper
Festive Birthday Designer Series Paper
Word Bubbles Framelits Die
Word Bubbles Framelits Die

4 opmerkingen: