Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


woensdag 1 juni 2016

Het is zover!

Wat hebben we er lang op moeten wachten, maar vandaag is het eindelijk zover!
De catalogus is uit!
Je kunt hem online bekijken, door op deze link te klikken, let op! Er start een download van 32 Mb zodra je erop klikt.

Deze maand plaats ik twee verzamelbestellingen
op 1 juni 2016 15 uur en 15 juni 2016. Je mag altijd een bestelling doorgeven, hoe klein ook via: knutselenmetleonibg@gmail.com. Omdat ik toch al bestel, zijn er voor jou geen verzendkosten.
Je mag de artikelen dan bij mij ophalen.

Wil je een papieren catalogus om heerlijk in te bladeren voor inspiratie? Vraag mij ernaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten