Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zondag 22 mei 2016

Zondag inspiratie

Dag allemaal,

Wat leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen voor wat inspiratie deze week [readers from abroad, please use the google translate option on the right -->]

Zoals jullie ongetwijfeld ook wel eens overkomt, wist ik vandaag even niet goed waar ik moest beginnen. Ik wilde heel graag iets maken met de nieuwe hostess set Pun intended van Stampin'up. Ik was al lekker bezig geweest met het fototoestel, dit keer wilde ik het lampje gebruiken.
Gelukkig heb ik pinterest om me op weg te helpen!




Als je het lampje hebt gestempeld, kun je met post-its een mooi gebied afplakken. Dit gebied sponge je met een geeltint, bijvoorbeeld daffodil Delight of crushed curry. Daaroverheen kun je naar keuze eenmaal of meerdere keren de tekst stempelen: sorry, I'm not too bright.

[thank you debbie designs for your idea].

Pun intended is verkrijgbaar vanaf 1 juni 2016. Je kunt deze als hostess van een party met korting verdienen! Heb je zin in een party bij jou thuis, neem dan contact met me op om een afspraak te maken en jouw wensen door te geven.

Klik op een plaatje hieronder als je meer wilt weten van het product, of direct een bestelling bij mij wilt plaatsen.


Product List

1 opmerking: