Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


woensdag 30 maart 2016

Colourchallenge Global Design Project 029

Vandaag doe ik mee met de kleurenchallenge 29 van het Global Design Project.
En deze keer is het een hele leuke kleurencombinatie!


Ik vind het heel prettig om met hun challenges mee te doen, omdat je wordt uitgedaagd om uit je eigen comfortzone te stappen. Lees je dit nog op tijd (voor 4 april 2016) dan daag ik je uit om mee te doen!

Ik maakte deze kaart:

Ik ben op het idee gebracht om de embossingfolder in te kleuren door een blogpost van Adeline.
Uiteraard heb ik me gehouden aan de kleuruitdaging, dus heb alleen de inkt en cardstock kleuren gebruikt die waren toegestaan, met whisper white papier en 1/8 inch stitches ribbon in bermuda bay kleur.
Ik vind het erg leuk om een reactie te krijgen op mijn kaartje! Laat je een berichtje voor me achter?
Ik gebruikte de volgende producten, klik op de plaatjes voor details, bestellen kan daar ook.
Tip van de dag: als je de stempelset en punch in één keer aanschaft, krijg je 15% combinatiekorting.
T/m 31 maart kun je bovendien nog gratis artikelen verdienen in de Sale a Bration!

Product List

2 opmerkingen:

  1. Erg leuk en vrolijk kaartje Leoni !! Helaas beschik ik (nog) niet over deze kleurtjes anders zou ik zeker meedoen.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great use of these colors, Leonie! Love how you've painted the big polka dots - great product pull-in with the acorns. Thank you so much for playing along with this week's GDP color challenge!

    BeantwoordenVerwijderen