Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zondag 24 januari 2016

Workshop Tea, cake & cards

Wat is het toch heerlijk om me een groep mensen creatief bezig te zijn!
Vandaag waren we er helemaal klaar voor. Monique en ik verzorgden een workshop voor 8 personen. Alles stond in het teken van Tea, cake & cards vandaag.

Cupcakes met marsepeinen theepotten


Voor iedereen een papierpakket met lint en embellishments
De uitwerking van de kaartjes was weer voor iedereen anders. Er stonden 15 voorbeelden ter inspiratie op tafel en iedereen mocht lekker zelf creƫeren (of namaken)




Je kunt altijd contact met me op nemen als je ook een workshop wilt volgen of een party wilt houden, email me, of laat een reactie achter onder dit bericht.

Ook leuk als je een kijkje wilt nemen op mijn facebookpagina:
https://www.facebook.com/KnutselenmetLeoniBG/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten