Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


vrijdag 6 november 2015

Nog 48 dagen tot kerst!

Dag allemaal,

Kerstmis komt met rasse schreden dichterbij en ik ben al veel bezig met het maken van diverse kerstkaartjes en andere projecten.
Ik wil graag een challenge met mezelf aangaan: de komende 30 dagen plaats ik tenminste 25 keer een zelfgemaakt kerstproject.

#1: Silent Night, een kaartje (geinspireerd door Brian King)


Ik hoop dat jullie daardoor al helemaal in kerstsferen komen.
Heb je zin om zelf ook aan de slag te gaan? We hebben nog twee workshops gepland staan:
vrijdagavond 20 november en 11 december. Geef je snel op!

Tot project #2!
Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen:

Een reactie posten