Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


donderdag 19 november 2015

Kerstkaartje 12 van 25; een geschenkenvelopje

Vandaag heb ik iets nieuws voor jullie gemaakt. Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar er is ook altijd wel iemand jarig in de maand december. Vind het zelf altijd handig om ook wat kleine kado mogelijkheden in huis te hebben.
Ik maakte deze kado-envelop:

Als je het strikje lostrekt, dan komt er een soort harmonica binnenkant tevoorschijn. Je kunt er prima een kadokaartje van een winkel in stoppen, of geld (of een zelfgemaakte tegoedbon voor een gratis workshop).

 
Ik geef het direct toe, ik heb niet alleen maar current artikelen gebruikt.  Oei! Soms moet je ook wat opmaken, ik had bijvoorbeeld nog `Baked brown Sugar` cardstock liggen en heel leuk pool party lint.
Kom je snel weer kijken?
 
 
 
Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen:

Een reactie posten