Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 30 november 2015

Kerstkaart 20 golden christmas card

Vandaag geen pinguïns en sneeuwmannen, vandaag heb ik een gouden kaartje voor jullie gemaakt.
 Eigenlijk redelijk clean and simple, maar ik vind hem zelf erg mooi gelukt!
De basis van deze kaart is een witte notecard (20 in een set met enveloppen).
Met de 2,5 inch cirkelpons maakte ik een gouden cirkel en knipte ik een cirkel uit een van de vellumblaadjes van de wonderland uit de 6 inch pad. de kerstboom is een geponste boom, die vervolgens is ge-embossed met de soft falling folder. Erachter een stukje golden twine. Twee teksten met basic black gestempeld en geponst met de window word punch. Een sterretje van goud glitterpapier om het af te maken.
 
Zoals beloofd, volgde mijn gebruikte materialen later, hier alsnog:


Happy stamping!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten