Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


woensdag 25 november 2015

Kerstkaart 17 van 25 heat embossing en paperpiecing

Daar ben ik weer!
Het lijkt alweer zo lang geleden dat ik begon met deze uitdaging. Inmiddels aanbeland bij de 17e kerstkaart van de 25. Vandaag ben ik gezwicht voor de stempelset Snow place. Erg leuk om grappige kaartjes mee te maken.


Ook zit er een speciale techniek in deze kaart. Het lichtblauwe dessinpapier achter de pinguin is eigenlijk bestempeld wit papier! Ik heb de sneeuwvlokken uit de stempelset afgedrukt met versamark inkt, daar heb ik wit poeder op gestrooid en verhit. Dan blijven deze altijd wit zichtbaar als je er met een andere kleur inkt overheen gaat, in mijn geval soft sky inkt.
Ik heb de tekststempel die normaal op een stuk zit losgeknipt. Dat vond ik een leuker effect geven.

Hoop dat je hem net zo leuk vindt als ik. Ik kondig jullie alvast aan dat ik morgen een dagje pauze neem (lange werkdag voor de boeg en ik ga naar een musical met mijn dochter). Dus: ik zie je vrijdag!

Voor deze kaart heb je nodig:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten