Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


dinsdag 24 november 2015

Kerstkaart 16 van 25: Watercolor

Dag allemaal!

Vandaag een kaartje met een techniekje. Als je een stempel met meerdere kleuren inkleurt rechtstreeks op je stempel met de markers en daarna spray je er water overheen met een spritzer, dan krijg je een heel mooi effect! Je drukt je natte stempel af op speciaal papier.
Ik heb ervoor gekozen om shimmery white papier te gebruiken, je kunt ook voor aquarel papier kiezen.

Het eindresultaat ziet er zo uit:


 
 Ik heb een paar afdrukken met de kerstbomenstempel uit de Wonderland set in wat verschillende kleuren en op verschillende achtergrondvormen voor je als inspiratie:



Ik zou zeggen probeer het gewoon een keertje!
Happy stamping!
 
De kaart zoals als eerste afgebeeld heb ik gemaakt met:
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten