Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zondag 22 november 2015

Kerstkaart 14 van 25

Dag lieve allemaal,

Ik stel het enorm op prijs dat je weer komt kijken naar mijn zelfgemaakte kerstkaart!
Voor vandaag heb ik gekozen voor een notecard formaat als basis. Dat is zo handig omdat je dan al meteen bijpassende enveloppen bij de hand hebt.

Als je morgen weer komt kijken, zul je zien dat ik dezelfde kaart op een groot formaat kaart (half A4) heb gemaakt. Ziet er weer heel anders uit!

Het handige aan deze kaart is dat je de 2 inch cirkel uit ponst en vervolgens dat papier gebruikt om een sneeuwheuvel en de bomen mee te maken! Mijn kaart van vandaag is met night of navy papier, morgen kies ik voor Island Indigo. Je kunt de hele kaart maken met tombow lijm of snail adhesive, ik vind het zelf leuker om wat hoogteverschil aan te brengen met dimensionals.
 
Ik zou het erg leuk vinden, als je me morgen laat weten welke jij het mooiste vindt!
 
Voor deze kaart heb ik gebruikt:
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten