Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


woensdag 18 november 2015

Kerstkaart 11 van 25

Dag allemaal!
Ietsjes later dan gepland, maar hier is dan mijn elfde kerstkaart:


Vandaag een rustig kaartje met een mooi effect (al zeg ik het zelf). Je begint met een basis wit kaartje, de notecards zijn daarvoor perfect want je hebt er dan meteen envelopjes bij!
Om de sneeuwhevel met huisjes te krijgen neem je een edgelit en je bigshot. De sneeuw heb ik gestempeld met doorzichtige inkt en daarop wit embossingpoeder. Als je die aanzet met de heattool blijft er geen inkt meer op kleven. Door er met twee tinten inkt overheen te wrijven krijg je een mooie lucht. Door de tekst en de achtergrond in dezelfde tint te houden houd je het rustig.

Denk je eraan dat ik morgenavond 19/11 een verzamelbestelling plaats i.v.m. de kortingsactie?
Al je wilt mee bestellen, hoor ik het graag.

Om deze kaart na te maken heb je het volgende nodig:


1 opmerking: