Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 16 november 2015

Kerstkaart 10 van 25 en 20% korting op selectie stempelsets bij Stampin'up!

Het is alweer mijn tiende kerstkaart van deze maand.
Hopelijk vind je hem net zo leuk als ik. Als je eenmaal in de flow zit, gaat het zo lekker. Gewoon lekker voor gaan zitten, of een afspraakje met mij maken ; )

 
 
Wat ik je ook niet wil onthouden: Er is deze week een hele interessante kortingsactie bij Stampin'up!
http://www2.stampinup.com/ECWeb/ItemList.aspx?categoryid=180600


 
Als er iets voor je bij zit, laat je me dat dan weten? Ik ga a.s. donderdag een bestelling plaatsen.
Voor de stempelliefhebbers onder jullie heb ik ook een minder fijn bericht... we gaan afscheid nemen van een behoorlijk aantal producten uit de autumn/winter catalog. Houd er rekening mee dat voor die artikelen geldt: OP=OP!
Wil je zeker niet misgrijpen? Bestel deze dan meteen mee. Let op: Het kan voorkomen dat er producten op deze lijst staan, die snel uitverkocht raken!  http://su-media.s3.amazonaws.com/media/Promotions/EU/2015/11_November/Holiday%20Retiring%20List/EU_HolidayRetiringList_ENG.pdf


Bovenstaande kerstkaart maakte ik met de volgende artikelen:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten