Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zaterdag 14 november 2015

Christmas card #8 after On Stage Brussel

Wow, it has been an amazing three days! Had so much fun with all my Stampin'up friends.
Came home with so much new inspiration, loads of product information.
A full namebadge necklace ; )

So proud to be a dutch pinkie! Nice goodie bag too, can't show it yet, sorry -spoiler alert-
Thanks to all of my (new) SU friends, I had so much fun om my first On Stage experience.

Zoals beloofd, volgt er zaterdagavond een kerstkaartje. #8 van 25 alweer.
Ik heb het kaartje op pagina 11 van de autumn/winter catalog gebruikt ter inspiratie, je hoeft immers echt niet alles zelf te bedenken! Ik kan deze bundel echt van harte aanbevelen, je kunt er zoveel leuke dingen mee doen! Mocht je nog kerstkaarten willen maken, ik ga volgende week donderdag een verzamelbestelling plaatsen. Laat me vooral weten als je iets mee wilt bestellen!

LET OP: de komende week volgt een ontzettend leuke kortingsactie voor sommige stempelsets van Stampin'up. Maandag kan ik jullie daar meer over vertellen.



Happy stamping! Tot morgen.


1 opmerking:

  1. Wat super dat je het zo leuk hebt gehad !!!! Ik ben erg nieuwsgierig naar alles !!! Fijne zondag ! Je gaat vast aan de knutsel :-)

    BeantwoordenVerwijderen