Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zondag 8 maart 2015

KJEG Koop je eigen geschenk

Heb je een verjaardag en vind je geld geven een beetje saai?
Maak er dan een leuke kaart omheen.


Met rolletjes designpapier met daarin wat papiergeld, geef je snel een leuk kadootje.
Deze Nederlandse tekststempel KJEG is daarvoor heel leuk te gebruiken.
KJEG= Koop je eigen geschenk



Built for Free Using: My Stampin Blog


2 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje Leoni!! Gaaf idee die rolletjes met geld!
    Bedankt voor de onwijs leuke party vrijdag! Het was een groot succes! Ik krijg allemaal berichtjes van de meiden dat ze het zo leuk vonden! Ik stuur je zo wat fotos!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Leoni. Ik heb je blog weer gevonden. Ik weet niet of het volgen gelukt is, maar ik heb je blog in ieder geval opgeslagen.
    Gezellig was het gisteren weer !!
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen