Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 2 maart 2015

Happy birthday nature butterfly card

Vandaag heb ik een kaart gemaakt met bijpassende envelop.
Met het envelope punchbard kun je altijd een eigen envelop maken.
Door hetzelfde papier of dezelfde stempelinkt te gebruiken, krijg je een mooi geheel!
Deze kaart met envelop is meteen mijn bijdrage voor de art chain. Zo leuk om elke dag wat nieuws te laten zien.

Op deze kaart maakte ik ook gebruik van twee nieuwe Sale a bration artikelen. De stempelset `Natures perfection` en het nieuwe vellum `Sheer perfection`.
De basis van mijn kaart is Natural white. De kleurnuance legde ik bij pear pizzaz, old olive, blushing bride en pink pirouette.De bloem uit de serie Petal potpourri inkte ik eerst in en ging er met een donkerdere kleur overheen met een dauber voordat ik de afdruk maakte.
Hopelijk tot snel.

Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen:

Een reactie posten