Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zondag 22 februari 2015

Vandaag in de spotlights hostess gift

Wat is er leuker dan je gastvrouw trakteren op een leuk dankjewel kadootje?
Ik maakte vandaag een giftbox met doorkijkvenster.
Met een beetje extra moeite heb je snel een wow kadootje!


Als de tijd daar is vul ik hem met luxe geel verpakte paaseitjes, dan ziet het er nog lente-achtiger uit!

Het is eventjes passen en meten om het venster in het midden te krijgen, maar met de 2 inch circle punch is het redelijk makkelijk te maken.
De kleine bloemetjes maakte ik met de itty bitty bloemetjes punch, het kleine rondje erin is zelfklevend, je krijgt er 100 in een verpakking.
Het venster is met witte kraftinkt bestempeld met een van de stempels uit de "chalktalk" stempelset.
De grote gele bloem heb ik gekregen door 4 keer met so saffron inkt de bloem uit de hostess set "bloom with hope" te stempelen en te knippen en op elkaar vast te maken met een gluedot.


Er zijn veel verschillende soorten giftboxes kant en klaar aan te schaffen, ik gebruikte decorative window giftboxes (6 st. in verpakking). Je hebt dan al een fijne basis om iets moois te maken.

Vind je het leuk om ook eens mooie giftboxes te maken, vraag me dan naar de mogelijkheden van een workshop bij jou thuis.

Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten