Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 23 februari 2015

SAB 2015 kleurtjes

Nog ruim een maand kunnen we genieten van de Sale a bration periode. Voor mij springen er mede door deze periode drie kleuren uit: Coastal cabana, Crushed curry en Calypso Coral.
Je kunt bij elke 60 euro een gratis artikel uitzoeken, vandaag gebruik ik in mijn kaartje de lintjes. Ik laat ook de kleuren inkt terugkomen in mijn papier door het irresistably yours papier te beinkten.

 
de achtergrond stempelde ik zelf door een stempelstip meerdere keren willekeurig op whisper white cardstock af te drukken. Deze stip is eigenlijk een bloemhart van de petals potpourri stempelset. De tekststempel komt ook uit een gratis SAB set: big day.
 
 
 
 
Tot snel! 
Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten