Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


donderdag 26 februari 2015

Everyday occassions cardkit

Vandaag zet ik mijn spotlight op de everyday occassions cardkit. Met deze kit in te leuke (bewaar)doos, kun je 20 verschillende kaarten maken. En het mooie is: alles zit in deze doos. 20 cardbases, 20 enveloppen (in 3 maten), 7 tekststempels, twee mini stamppads, leuke tags, twine, knopen, paperclips en dimentionals.
Leuk voor de beginnende stempelaars want je kunt meteen aan de slag met maar een product en ook leuk voor gevorderde stempelaars.

Ik laat jullie vandaag drie voorbeelden zien die ik vandaag heb gemaakt met deze kit


Met deze inzending doe ik mee aan de art chain. Ik laat vijf dagen lang zelfgemaakte creaties zien. Hierbij nomineer ik Brenda Roggeveen om dat ook te doen ; )
 
 
 
 
Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen:

Een reactie posten