Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


donderdag 12 februari 2015

Balloon framelit card, challenge dag 5

Welkom terug!
Alweer dag 5 van de 30 dagen challenge.

Vandaag maakte ik een verjaardagskaartje.




Ik had vandaag wel zin in een beetje kleur.
Deze set stempels met bijbehorende framelits is heel leuk met elkaar te combineren.
Alle ballonnen op deze kaart zijn van het designpaper birthday bash.
De mandjes en de tekststempel zijn wel stempels. Ik weet niet of je het goed kunt zien...


Maar over de tekststempel heb ik heel licht gestempeld met de "confetti inhoud" van de ballonstempels. Twee van de stansjes zijn op de kaart geplakt. De middelste is juist gestanst in het wit en van de achterkant bedekt met designpaper. Dan is de binnenkant van je kaart ook meteen lekker fleurig.





Zie jullie morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten