Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


vrijdag 23 januari 2015

Pinkies in Langbroek


Zo leuk om mijn swaps voor te bereiden voor de pinkies dag in langhout. ik heb met veel verschillende materialen gewerkt: calypso coral, coastal cabana en crushed curry als kleurcombinaties. stampset celebrate today, balloon framelits, mini clothespin, rhinestone, itty bitty star punch, treatbag framelits (stars, hearts, dots and little bow), one tag fits all.

Om de one tag fits all te gebruiken is nog best een uitdaging, eerst alle tags gestempeld, vervolgens met de pons uitgestanst. met mijn stamp a magic precies de tekst in het midden , maar wel met een sticky note je tag afplakken!






de twine heb ik met markers gekleurd, want ik had alleen de coastal in de goede kleur.
zakjes zijn ook van stampin'up!
De ballonnen zijn op irresistably yours papier geinkt met spons.





Van het weekend plaats ik meer foto's van mijn ongetwijfeld fantastische zaterdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten